IZDAVANJE PLATNIH INSTRUMENATA ZA ELEKTRONSKO BANKARSTVO

U skladu sa instrukcijom Narodne banke Srbije o načinu privremene isplate novčanih sredstava sa dinarskih i deviznih računa lica sa navršenih 65 i više godina života i izdavanju platnih instrumenata obaveštavamo vas da smo pojednostavili proceduru apliciranja za uslugu elektronskog bankarstva. Ukoliko imate otvoren dinarski račun u Expobank a.d. Beograd neophodno je da uradite sledeće:

  1. Ukoliko imate email adresu, pošaljete emailom zahtev u slobodnoj formi na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. u kome će te navesti svoje ime i prezime, matični broj (JMBG), adresu stanovanja i broj telefona (kućni i mobilni). Iz banke će vas nakon toga neko kontaktirati radi provere podataka i potvrde zahteva.
  2. Ukoliko nemate email adresu, molimo vas da nas pozovete na kontakt telefon 011/ 3814- 135 i 011/3814- 136 od 08 do 16 sati svakog radnog dana i/ili 011/ 3814 - 137 od 8-14h svakog radnog dana i da pripremite iste ove podatke neophodne za proveru i potvrdu zahteva.
  3. Nakon provere podataka i unosa zahteva poslaćemo vam Aktivacioni kod i Korisnicko ime.
  4. Expobank ebanking internet aplikacija koju ćete koristiti se nalazi na stranici https://secureweb.24x7.rs/Expobank/Retail. Prilikom prvog ulaska u aplikaciju morate uneti Aktivacioni kod i Korisničko ime nakon čega će vam aplikacija tražiti da kreirate šifru kojom će te se ubuduće prijavljivati. Nakon kreiranje šifre svako naredno prijavljivanje se obavlja putem unosa korisničkog imena i šifre. Molimo vas da šifru zapišete negde na tajnom mestu kako je ne bi zaboravili. Ukoliko je zaboravite molimo vas da se ponovo obratite banci.
  5. Da bi ste imali opciju plaćanja računa neophodno je da imate mobilni telefon jer će vam nakon unosa podataka za plaćanje banka poslati SMS koji će sadržati šifru (SMS kod) koju morate uneti u aplikaciju da bi potvrdili plaćanje.
  6. U slučaju da prebacujete sredstva sa jednog svog računa na drugi ili plaćate po šablonima koje je za Vas kreirala Banka dovoljno je za potvrdu plaćanja uneti svoje korisničko ime i šifru.
  7. Kompletno uputstvo za rad sa aplikacijom možete pročitati ovde: Uputstvo.

Molimo Vas da se prethodno upoznate sa Opštim uslovima korišćenja elektronskog bankarstva dostupnim na internet prezentaciji Expobank ad Beograd, a koji, nakon aktivacije ove usluge, čine sastavni deo Okvirnog ugovora koji ste zaključili sa Bankom u momentu otvaranja svog platnog računa.

Za sve dodatne informacije pozovite: 011/ 3814- 135 i 011/3814- 136 od 08 do 16 sati svakog radnog dana i/ili 011/3814-137 od 8 do 14h svakog radnog dana.