Sve što Vas zanima možete saznati na jednostavan način pozivom na:

  • INFOTEL 0800 330 300 (besplatan poziv sa nacionalne fiksne telefonije) ili
  • 011 33 06 300, radnim danima od 08h do 17h


Možete nam se obratiti elektronskim putem na sledeće adrese:

  • Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.
  • Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.

 

INFORMACIJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA

Ukoliko smatrate da Vam je u poslovnom odnosu sa Bankom povređeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate rešiti u direktnom usmenom obraćanju zaposlenima Banke. U većini slučajeva sporna situacija može biti rešena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ukoliko nakon razgovora niste zadovoljni postignutim rešenjem, molimo Vas da podnesete pisani prigovor, naznačite da se radi o prigovoru i dostavite nam ga na neki od sledećih načina:
- Pošaljite nam e-mail na adresu: Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.
- Predajte zaposlenima u bilo kojoj filijali banke,
- Pošaljite na adresu Banke: Dalmatinska 22, 11120 Beograd.

Molimo Vas da u dopisu navedete koja su Vam prava povređena, priložite dokumentaciju i navedete Vaše lične podatke radi pravilne identifikacije.

Banka će evidentirati Vaš prigovor u svojoj bazi, izvršiti detaljnu i objektivnu proveru navoda iz prigovora i ukoliko se utvrdi da su Vaša prava povređena, sprovešće konkretne mere da se to ispravi na obostrano zadovoljstvo. 

Banka ne naplaćuje postupanje po prigovoru, a odgovor će Vam biti poslat najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. U skladu sa važećim propisima, ovaj rok se može produžiti za još najviše 15 dana, o čemu će Vas Banka obavestiti pismenim putem u roku od 15 dana od dana prijema prigovora.

Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Banke ili Vam nije odgovoreno u predviđenom roku, možete u roku od 6 meseci od prijema odgovora ili protoka roka za slanje odgovora uputiti pritužbu Centru za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga NBS , Poštanski fax 712, Beograd.

Logo Adriatic banka

Kontakt centar

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Adresa

Dalmatinska 22
Beograd

Pratite nas na:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.